GRĄŽINIMAS IR GARANTIJA

 

Baldams suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui. Garantija suteikiama tik pateikus pirkimo dokumentus: pirkimo–pardavimo sutartį, pinigų apmokėjimo kvitą ir garantinį lapą, jei toks išduotas. Garantiniu laikotarpiu nustatytus neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais.

Pirkėjas negali nutraukti sutarties, jeigu baldo trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 straipsnio 8-ą dalį.

Garantijos galiojimo sąlygos:

  • surenkant baldą pirkėjas laikosi prie baldo gautos surinkimo instrukcijos;
  • gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;
  • garantija taikoma gaminių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ar prekės transportavimo.Garantija negalioja šiais atvejais:
  • pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
  • prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
  • baldai nukentėjo dėl Force majeure (nenugalimų jėgų sudarytų sąlygų).

Baldų surinkimo paslaugos neteikiame. Prašome vadovautis surinkimo instrukcija, pridėta prie baldo.

Lyrosbaldai.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę be pristatymo išlaidų arba pateikia raštišką atsakymą dėl grąžinimo sąlygų neatitikimo.

Norint grąžinti baldą, prašome atsiųsti laisvos formos prašymą apie norą nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį, taip pat nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę, banko duomenis, kur grąžinti pinigus. Šį prašymą siųsti el. paštu uzsakymai@lyrosbaldai.lt .

Grąžinamos prekės turi atitikti šias sąlygas:

  • grąžinama prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, etiketės ir kt., pridėta instrukcija ir garantinis lapas, jei yra);
  • grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje (pakuotės atidarymas prekės apžiūrėjimui yra galimas);
  • kokybiškų baldų, kurie buvo surinkti ar buvo bandyti surinkti grąžinti negalima;
  • prekė turi būti nesugadinta;
  • grąžinama pilna baldo komplektacija;
  • prie grąžinamos prekės pridėti PVM sąskaitą faktūrą arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį;
  • už grąžinamą prekę ir jos komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės;
  • pirkėjas negali grąžinti prekės:
    • baldas buvo gamintas pagal specialius vartotojo nurodymus, kuris nėra pagamintas iš anksto, ir kuris gaminamas, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą;

Grąžinamas baldas turi būti supakuotas kuo saugiau, kad vežimo metu baldas nebūtų pažeistas. Pirkėjas yra atsakingas už baldo kokybę nuo momento, kai gavo baldą iki tol, kol pardavėjas priėmė baldą atgal iš pirkėjo.

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu uzsakymai@lyrosbaldai.lt arba telefono +37065677525.

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos prekės pretenziją, turi siųsti el. paštu claim@lyragroup.lt

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

  • prekės užsakymo numerį;
  • prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
  • prekės pakuotės nuotrauką;
  • aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

  • brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
  • ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
  • prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.

Pažeista siunta

Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui.
Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.